ستاره

‹‹هر شب ستاره‌ای به زمین می‌کشند و باز این آسمان غمزده، غرق ستاره‌هاست.››

ستاره

‹‹هر شب ستاره‌ای به زمین می‌کشند و باز این آسمان غمزده، غرق ستاره‌هاست.››

خدایا کمکمون کن تا  قلبمون بتونه همه ی اون بدیهاییی رو که نکرده ولی دیده رو از یاد ببره ..........

خدایا کمکمون کن تا همه چیز به خیر و خوشی بگذره.....

داستان زندگیه همه ی آدمای عاشق

عشق کور شدو دیووانگی همراه آن شد

در زمان های قدیم که هنوز پای بشر به زمین نرسیده بود فضیلت ها وبدی ها در کنار هم جمع شدند.... ذکاوت گفت: بیایید یک بازی کنیم مانند قایم باشک!!!   دیوانگی فورا گفت: من چشم می گذارم ... واز آن جایی که هیچ کس دوست نداشت دنبال او بگردد ،همه قبول کردند و رفتند تا پنهان شوند.....  لطافت خود را به شاخه ها آویزان کرد...خیانت داخل انبوهی از زباله ها پنهان شد... دروغ گفت:زیر سنگی پنهان می شوم،اما به ته دریا رفت....همه پنهان شدند به غیر از عشق!!چون همه می دانیم که عشق را نمی توان پنهان کرد....وقتی شمارش دیوانگی تمام شد عشق پرید و بین یک بوته گل رز پنهان شد..... دیوانگی اولین کسی را که پیدا کرد تنبلی بئد چون تنبلی اش کرده بود پنهان شودو کم کم همه را پیدا کردجز عشق!!!حسادت در گوش دیوانگی زمزمه کرد که عشق در بوته گل رز است ..دیوانگی شاخه چنگک مانندی را از درختی کند و با شدت و هیجان زیاد در بوته گل رز فرو کرد ...این کار او با صدای ناله ای متوقف شد، عشق از پشت بوته بیرون آمد با دستانش صورتش را گرفته بود، از میان انگشتانش خون بیرون می زد ،آری عشق کور شده بود...دیوانگی گفت :من را ببخش عشق عزیز !چگونه می توانم درمانت کنم؟...عشق گفت: تو نمی توانی مرا درمان کنی اما به خاطر دیوانگی ات باید تا ابد همراه من باشی و راهنمایی ام کنی.....

اینچنین عشق کور شد و دیوانگی همواره کنار آن ماند.

{قشنگه نه؟ این از وبلاگ آرزوخانم انتخاب شده}

دو کلام حرف راست

 

از این حرف ها خیلی خوشم اومد چون یه جورایی درست هستند:

 

- کسی رو که دوست داری رهاش کن ،اگر قسمت تو باشد برمی گردد،واگر هم برنگشت بدون از اول مال تو نبوده و بهتر که رفت. (شاید راست! شاید دروغ! ولی من میخوام بهش عمل کنم.....)

 

- هیچ وقت لبخند را ترک نکن حتی وقتی که ناراحتی!!چون هر کسی امکان دارد در آن لحظه عاشق لبخند تو شود.

 

- اگر کسی را دوست داری که او تورا دوست ندارد، سعی نکن از او متنفر شوی ،سعی

کن او را فراموش کنی.

ناشنوا

ناشنوایی هم بد دردیه.....

یه سوال دارم !

اگه یه روزی خدا دیگه جوابتو نداد چیکار میکنی؟

اونوقت دیگه چه کسی رو داری که کمکت کنه؟

شاید گناه کردم و گوشام سنگین شده و صدای خدا رو نمیشنوم !!!!!

اگه شما هنوز هم که هنوزه خدا بهتون جواب میده بهش بگین من به غیر از اون کسی رو ندارم واگه دیگه دوستم نداشته باشه من میمیرم !

شاید خیلیها ناشنوا باشن.....

شما واقعا چیکار میکردید؟؟؟

زندگی

چه کسی میداند که تو در پیله خود تنهایی ؟

چه کسی میداند که تو در حسرت یک روزنه در فردایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پیله ات را بگشای تو به اندازه یک پروانه زیبایی.................

هی

حواستو جمع کن...

شاید که فردایی نباشه...........

با توام...........