ستاره

‹‹هر شب ستاره‌ای به زمین می‌کشند و باز این آسمان غمزده، غرق ستاره‌هاست.››

ستاره

‹‹هر شب ستاره‌ای به زمین می‌کشند و باز این آسمان غمزده، غرق ستاره‌هاست.››

تلاش

خیلی وقته برای خودم وقتی نذاشتم... دیگه وقت نمی کنم با خودم هم خلوت کنم و حرفی بزنم...


اونقدر خودم رو درگیر کار و کلاسا کردم که وقتی برای فکر کردن به درست یا اشتباه بودنش ندارم...


از سال 90 سه ماه گذشت و من هنوز به ایده ال خودم نزدیک نشدم.


و شاید هم به تلاشی بیشتر از این نیاز دارم.

منتظر نتایج آزمونم هستم... اگه قبول شم که می شم ایشاا... بهترین روزها رو در پیشرو خواهم


داشت... خیلی سخته همه روز از خودت راضی نگه داری ولی همچنان به قول هایی که تو اول


سال به خودم دادم وفادارم و ازشون کوتاهی نمی کنم... اومدم که این وبلاگ خاک خورده یه


جونی بگیره... و برای من هم تجدید خاطرات بشه... این وبلاگ 5 ساله! عمر چقدر زود می گذره!


باید به خودم بیام...

نظرات 1 + ارسال نظر
A M I R سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:46 ب.ظ http://www.amiriblog.persianblog.ir

سلام
خوشحال میشم که پست جدید من را با عنوان" شب های پیشاور" در دفاع از حریم امامت و ولایت و اثبات حقانیت شیعه مطالعه کنید و پاسخ شبهات خود را بیابید.ان شاا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد