ستاره

‹‹هر شب ستاره‌ای به زمین می‌کشند و باز این آسمان غمزده، غرق ستاره‌هاست.››

ستاره

‹‹هر شب ستاره‌ای به زمین می‌کشند و باز این آسمان غمزده، غرق ستاره‌هاست.››

سال نوی من

سلام


سال نو مبارک... وقتی مبارکه که تصمیم داشته باشی حداقل آدم باشی...

18 اسفند عروسی محمد بود... 3 روز بعد اون رفتیم مشهد... من یکی که باورم نمیشد... ولی رفتم و با تصمیمای جدید برگشتم... 5 روز عید رو اینجا بودم و 4 روز رفتم شمال خیلی باحال بود. به جرات میتونم بگم 4 سال از خوشیامو بیخود هدر دادم و عمرم رو تلف کردم...

ولی دیگه نباید اونجور باشه...

میخوام آدم باشم. بدیهایی که بهم شده رو از یاد ببرم. تلاشمو زیاد کنم و خدا رو بهتر بشناسم.


آدم....


خدا بخواد میشم


سال خوبی داشته باشید.


بایرامیز موبارک.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد