ستاره

‹‹هر شب ستاره‌ای به زمین می‌کشند و باز این آسمان غمزده، غرق ستاره‌هاست.››

ستاره

‹‹هر شب ستاره‌ای به زمین می‌کشند و باز این آسمان غمزده، غرق ستاره‌هاست.››

ناشنوا

ناشنوایی هم بد دردیه.....

یه سوال دارم !

اگه یه روزی خدا دیگه جوابتو نداد چیکار میکنی؟

اونوقت دیگه چه کسی رو داری که کمکت کنه؟

شاید گناه کردم و گوشام سنگین شده و صدای خدا رو نمیشنوم !!!!!

اگه شما هنوز هم که هنوزه خدا بهتون جواب میده بهش بگین من به غیر از اون کسی رو ندارم واگه دیگه دوستم نداشته باشه من میمیرم !

شاید خیلیها ناشنوا باشن.....

شما واقعا چیکار میکردید؟؟؟

نظرات 3 + ارسال نظر
م ی ث م سه‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:01 ب.ظ http://mrblue.blogsky.com

وای !‌بابا متحول شدم که !‌ اینجوری تو این جامعه همه کر و لال ان!
با تبادل لینک موافقی؟

شهناز چهارشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:42 ب.ظ

شهناز چهارشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:46 ب.ظ

عزیزم منهم ناشنوا هستم اگه میبینی خدا بعضی وقتها جواب ما رو نمیده حتما حکمتی در کاره . هیچ وقت از رحمت خدا ناامید نشو باور کن هیچ کس جز اون نمیتونه محرم ادم باشه و به ادما کمک کنه . همیشه بخواه اگر صلاح است کاری صورت بگیره . امیدوارم موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد