ستاره

‹‹هر شب ستاره‌ای به زمین می‌کشند و باز این آسمان غمزده، غرق ستاره‌هاست.››

ستاره

‹‹هر شب ستاره‌ای به زمین می‌کشند و باز این آسمان غمزده، غرق ستاره‌هاست.››

بی مقدمه....

قلبم داره از جا کنده میشه.... 

نمیدونم چطور این  دلمو آروم کنم وقتی به یاد صحنه های وحشیانه وبی رحم این خدمتگذاران اسلامی می افتم... 

متاسفم برای وقتی که به انتظار آینده بهتر تلف کردم و.... 

متاسفم از اینکه امید می رفت یه آینده ی بهتر داشته باشیم.و متاسف ترم برای کسایی که فکر میکنن درست ترین انتخاب رو داشتن...و به این ترفند جدید این خدمتگذارای محترم تبریک میگم چرا که کاملا موفق بودند... 

اما دلم میسوزه واسه جوونایی که الان زیر مشت و لگد دارن له میشن و خیلیاشون توی.... 

آره اینه دموکراسی....!!!!!  

آره به اسم اسلام و مسلمونی هر کاری که دلشون.... 

 خدا خودش بخیر کنه!

ای خدا.... 

میخوانمت به نام یا رحمان

خدایا تو که همه چیزمو میدونی چرا با من این بازیا میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خدایا چیکار کنم؟

خدایا گفتی هر وقت صدام کنی جوابتو میدم ....اما صداتو نمیشنوم....

خدایا مرددددددددددددددددددددددددمممممممممممم.....

چرا همه ی غما با منه؟!

خدایا به کی بد کردم؟

منکه دلم به حال همه میسوزه...خب تو هم دلت واسه من....

کاش کسی بود که دلم رو شاد میکرد...خدایا...

نمیتونم با کسی حرف بزنم تو هم که جوابمو نمیدی...

خیلی غریب و تنهام....

کسی واسه این غریب که دلش واسه همه میسوزه دل نمیسوزونه....

خدایا کجاست اون نور؟؟؟؟اون روزنه امید؟؟؟

نمیبینمش....

کمکم کن یا رحمان

اگه من گناهکارم حداقل به بزرگی اسمت کمکم کن....اینکه واسه تو کاری نداره!

فریادددددددددددد

باران می بارد امشب.... 

دلم غم دارد امشب... 

آرام جان خسته ام ره می سپارد امشب....  

 

 *************************

خدایا تنهام نذار مثل همیشه...اما میدونم که آرامش وجود طوفانیم از توست... 

کاش اینبارم منو شرمنده ی خودت میکردی اما اونقدر بد بودم که امیدی ندارم...یا غریب الغربا