ستاره

‹‹هر شب ستاره‌ای به زمین می‌کشند و باز این آسمان غمزده، غرق ستاره‌هاست.››

ستاره

‹‹هر شب ستاره‌ای به زمین می‌کشند و باز این آسمان غمزده، غرق ستاره‌هاست.››

سال نو و خاطرات شیرین

سال ۱۳۹۲ مبارک... با آرزوی سالی پر از سعادت و خوشی برای همه... 

 

خدایا بخاطر تمامی نعماتی که به من دادی سپاسگزارم... 

 

بخاطر مهمونی آفتاب هشتم سپاسگزارم... 

 

بهترین تحویل سال رو در بارگاه مولا علی ابن موسی الرضا (ع) داشتم...  

 

لحظات زیبایی که با هیچ چیز عوض نمی کنم... 

 

بهترین مکان برای شروع هر چیزیه بارگاه شما آقا... 

 

هنوز کامم به یاد اون لحظات شیرینی که اونجا بودم شیرینه... 

 

خدایا بخاطر این لطفت ازت ممنونم... شکرت! 

 

خب... سال نو تصمیمات نو هم داره... 

 

سال پیش تا حدی به تصمیمایی که گرفتم عمل کردم ولی خب کم بود... 

 

خدایا کمکم کن امسال دستگیر همه باشم و اخلاقم رو اصلاح کنم... و فقط توکلم به توست! 

 

انشالا امسال سالی پر از سلامتی و خوشبختی برای همه باشه!  

 

و سالی باشه که همه به خودمون بیایم.... و به امید ظهور هرچه زودتر آقا امام زمان (عج)... آمین!

 

ان شــــــــــاا.... 

 

باز هم سال نو مبارک!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد