ستاره

‹‹هر شب ستاره‌ای به زمین می‌کشند و باز این آسمان غمزده، غرق ستاره‌هاست.››

ستاره

‹‹هر شب ستاره‌ای به زمین می‌کشند و باز این آسمان غمزده، غرق ستاره‌هاست.››

بازم دیر اومدم

سلام دفترچه یادداشت،سلام بهار،سلام زندگی

خیلی وقته چیزی ننوشتم،تو این مدت رفتم دانشگاه،دوره های آموزشیم تموم شد،عید رو با همه ی خوبیا وناخوشیاش پشت سر گذاشتم.بهترین خوشیش واسه روز 13 بود.بودن کنار آبشار تو دله تنگ یه دره...چه قدر خوش گذشته و بی خبرم!

فراموش میکنم همه ی بدیها رو ....بدیهامو از بین میبرم....تلاش میکنم برای زندگی بهتر....

گرچه دیره اما

سال نو مبارک.سال خوبی داشته باشین.




نظرات 1 + ارسال نظر
سیامک سالکی جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:44 ب.ظ http://tighoabrisham.blogsky.com

سلام.
سال نو مبارک.
سالی سرشار از موفقیت و شادکامی و بهروزی توام با سلامتی و عافیت براتون آرزو میکنم.
خوشحال میشم سری به وبلاگ من بزنید.
موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد