ستاره

‹‹هر شب ستاره‌ای به زمین می‌کشند و باز این آسمان غمزده، غرق ستاره‌هاست.››

ستاره

‹‹هر شب ستاره‌ای به زمین می‌کشند و باز این آسمان غمزده، غرق ستاره‌هاست.››

سرفصل جدید زندگی من

بعد از چند ماه سلام

بعد از اون همه سختی فکر می کنم باید کمی هم روی خوش زندگی رو می دیدم.... بعد از دیدن کلی آدم مختلف که اکثرا دنبال منافع شخصی خودشون بودن و کسی به دنبال خودم نبود بالاخره اونی که باید از راه رسید و فقط خودم رو انتخاب کرد نه موقعیت کاری و خانوادگی... ان شاا... همیشه پایداره به امید خدا.

در تاریخ 1395/5/24 در روز میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) عقد من و نادر خونده شد... خیلی دوست داشتم عقدم تو حرم آقا باشه ولی همین که این سعادت رو داشتم روز میلادشون عقدم باشه هم راضیم می کنه.

لحظات خوبی رو با هم داشتیم خدا رو شکر تا به این لحظه... خدایا ازت بابت همه این لحظات ممنونم و میتونم بهت بگم شکرت...

چشمای همسر رو لنز گذاری کردیم یکی تو مورخ 1395/7/24 یکی هم 1395/8/24 خدا رو شکر که الان خوب و سرحاله و حالش خوبه و همین برای من کافیه...

کلی کار هست که باید به انجام برسونیم دوتایی.... به امید خدا میخوام خرید لوازم زندگیمون رو شروع کنم فقط خدا باید کمکمون کنه...

به خودم یادآوری می کنم که همیشه حواسم به حفظ حریم هاو احترامات باشه.... خدایا کمکم کن.

باز هم بخاطر همه لحظات زندگیم ازت ممنونم خدای خوبم.

باز هم برمیگردم...

نظرات 1 + ارسال نظر
نیلوفر جمعه 5 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 09:03 ب.ظ http://banooo.gq/

سلامی به شیرینی دلتون، روزتون پر از رنگهاى قشنگ، پر از خبرهاى خوب، سرشار از انرژى مثبت و یه عالمه لبخند خیلی خیلی افتخار میدید پیش من هم بیاین
76518

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد