ستاره

‹‹هر شب ستاره‌ای به زمین می‌کشند و باز این آسمان غمزده، غرق ستاره‌هاست.››

ستاره

‹‹هر شب ستاره‌ای به زمین می‌کشند و باز این آسمان غمزده، غرق ستاره‌هاست.››

درخواست هدیه سال 1394

سلام


این وبلاگ ناخواسته و به شکل عجیب و دلی رنگ و بوی مهر به مولا رو گرفته... سال جدید هم از راه رسید. خدا رو شاکرم که من رو در سال گذشته در مسیری قرار داد که خواسته دلم بود... مخصوصا زیارت تحویل سال در حرم مولایم امام رضا (ع)...

خدایا از تو بخاطر این مهمانی زیبا که از ساعت 4/30 روز جمعه تا نیمه شب تحویل سال به ساعت 2/15 و بازگشت به محل اقامت در ساعت 4 ممنونم... بزرگترین هدیه زیبای سال جدید من بود...

آقا دنیای کرامت و معرفت هستن... از خود مولایم هم سپاسگزارم... امیدوارم معرفت و شناختشون رو هم به این حقیر عطا کنن... مولایم دنیایم با مهر شما ارزش پیدا کرده... از شما اجازه میخوام همه اتفاقات زیبای زندگیم در حضور مطهر و شریف شما رقم بخوره... و دعوتنامه خطبه عقد رو از دست شما هدیه بگیرم... ان شاا... مگر میشه که یاد خیابان زیبای منتهی به حرم مطهر نباشم ... مگر میشه که لحظه ای به یاد اذن ورود باب الرضا نیفتم... مگر میشه که لحظه ای به یاد پنجره فولاد نیفتم... مگر میشه لحظه ای بزرگواری و آقایی شما از یادم بره... همیشه در آرزوی پابوسی شما خواهم بود...


مولایم منتظر هدیه شما به بنده حقیر هستم... جسارتم رو ببخشید مولایم ولی آقایی و رضایی و کریمی و بزرگواری و محبت شما من رو به این جسارت واداشت...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد