ستاره

‹‹هر شب ستاره‌ای به زمین می‌کشند و باز این آسمان غمزده، غرق ستاره‌هاست.››

ستاره

‹‹هر شب ستاره‌ای به زمین می‌کشند و باز این آسمان غمزده، غرق ستاره‌هاست.››

دلتنگنامه من

سلام وبلاگ من. مونس تنهایی های من....


سلام خدای خوبم


حس عجیب دلتنگی حرم آقا وادارم کرد بیام و اینجا بنویسم...


عجیییییییییب دلم برای هوای حرم و حس حضور گرم و پرنور شما تنگ شده آقا...


خیلی تلاشم رو می کنم دست گیر باشم تا دست و پاگیر... سخته آقا... دعای خیری کنین در حقم به حق عزیز زهرا...


بعضی وقتا فکر می کنم که دوست دارم اتفاقی مهمونتون شم... برای یک شروع زیبا... ولی حتی اگر هم نشه خودم میام.


حتی اگر برنامه ای پشتش نباشه...


آقای من... این حس عجیب دلتنگیم تموم نمیشه... شاید نشانه ای بر اینه که به زودی به پابوس شما خواهم آمد...


انشاا... که همینطوره...


به امید دیدار....



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد