ستاره

‹‹هر شب ستاره‌ای به زمین می‌کشند و باز این آسمان غمزده، غرق ستاره‌هاست.››

ستاره

‹‹هر شب ستاره‌ای به زمین می‌کشند و باز این آسمان غمزده، غرق ستاره‌هاست.››

یاد خدایی که همیشه به یادمه وهوامو داره!

سلام.

خیلی وقت میشد که سراغ نوشتن تو این دفترچه ام نیومدم.شاید جز با ارزش زندگیم همین باشه.کسی چه میدونه.خب تو این مدت که نبودم.خیلی اتفاقا اقتاد.مثلا تو کنکور با وجود اونهمه زحمت درنیومدم...زحمتام هدر رفت ولی میدونم که خواست خدا یه چیز دیگه است.شایدتوی آی تی موفق تر باشم...راضی هستم به رضای خدا...این روزا هم میرم کلاس نماکارروی سفال و تابلو تزیینی...کارام رو دوس دارم چون تو اوج سختیها بود که روحمو آزاد کردن...اگه خئا بخواد وپولشو برسونم میرم علمی کاربردی.همه ی خواهروبرادرام دانشجو هستن وگرونی وقسط واز این حرفا...میدونین که!امیدوارم بتونم کار پیدا کنم وحداقل یه مقدار از خرجی خودم رو دربیارم...امیدوارم!درناامیدی بسی امید است..

بعدیش این که توی این شهر خیلی اذیت میشیم...شاید خیلی وقتا شنیده باشیم که بعضی از آدما با وجود اینکه بین هزاران آدم دیگه زندگی میکنن غریبن!الان ما دقیقا این حس رو داریم...خیلی سخته بین آدمایی باشی که ظاهرسازی رو خوب بلدن ولی از پشت به آدم خنجر میزنن...دیگه همه حتی پدرم به این نتیجه رسیدیم که غریب باشیم واسمون خیلی بهتره!!!بخاطر همین یه سری تصمیماتی واسه ی تغییر محل زندگی به یه شهر دیگه گرفته شد.من یکی که اصلا دلم نمیخواد کسی از جایی که قراره به اونجا بریم خبرداشته باشه!

میخوام با تمام وجود دادبزنم سر آدمایی که دارن با زندگی یه جوون معصوم که هر روز جلو چشمامه بازی میکنن...آدمایی که دلمون میخواد هیچ وقت نبینیمشون!

زهرا حیف اسم تو!صد حیف!حیف از عمری که به پات تلف شد...از احساسات و احتراماتی که زیر پای مادرازخدابیخبرت له شد!فکر میکنی کی هستی؟یه نگا به گذشته ات کن اون موقع یادت میاد که کی هستی و از کجا ریشه گرفتی!پس انصاف کو؟خیلی حالیته اینم بدون که یه روز تمام این بلاها دامن خودتو میگیره!شک نکن!تو تقصیری نداری.تقصیر از اون مادر تازه به دوران رسیده ی توست که داره عقده های زندگیش رو روی تو خالی میکنه!اون اونقدر ازخدابیخبره که داره با زندگیه دخترش بازی میکنه...جواب خدا رو چی میدی که با زندگی یکی دیگه بازی میکنی؟نه!هنوز سرت به سنگ نخورده!دیر نیست اون روز که باید جواب شکستن دل یه جوون رو بدی!اگه تو میتونی دروغ بگی.اگه میتونی تهمت بزنی.اگه نامردی.اشکالی نداره...تو به دروغ وتهمت ونامردی و نفهمی وظاهر بینی خودت تکیه کن.ما هم به اون خدایی که تو این دنیا کسی رو جز اون نداریم تکیه میکنیم وهمه چیز رو به اون واگذار کردیم!

کاش روزی بود که همه ی این سختیا تموم میشد...تنها چیزی که کمکم کرده تا الان یه حرف خیلی خوبه.روی من که خیلی تاثیر میذاره وهروقت تو گوشیم نگاش میکنم یه روح آزاد وسبز دارم.اون جمله اینه: 

یاد خدایی که همیشه به یادمه وهوامو داره!

نظرات 2 + ارسال نظر
رضا یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 06:20 ب.ظ http://persian-pic.blogsky.com

بدون اندکی اغراق باید بگویم وبلاگت عالیست!
من می خوام باهات تبادل لینک کنم اگه تو هم موافقی من رو با نام :
بیش از ۱۰۰۰ عکس زیبا در یک وبلاگ!
لینک کن و بعدش تو نظرات وبلاگم یادآوری کن تا من هم وبلاگ قشنگ شما رو لینک کنم!
باز هم می گم وبلاگت جالبه ادامه بده
بای...

c یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 06:22 ب.ظ http:// wwwjamecd .com/ads

سلام اگه می خوای بصورت مادم العمر پول در بیاری فقط لازم بیای تو سیسیتم همکاری در فروش جام جم عضو بشید.
روش کار به این صورت که شما در سایت عضو میشوید و کدهای فروشگاه روازداخل پنل عضویت خود بر دارید و تو سایت یا وبلاگتون بذارید.
بعد محصولات در سایت شما نمایش داده میشه و
سپس بر اساس هر فروشی که از داخل سایت شما باشه 20 درصد از فروش کل به شما میرسه.
حساب و کتاب شما به صورت کامل و دقیق داخل پنل شما قرار داره شما هر زمان که در خواست بدین پول شما بعد از وصول محصول
پرداخت میشه.
در ضمن شما بر اساس هر نفر عضو که بیارید 3 درصد از مبلغ کل اون فروش زیر مجموعه شما به صورت مادم العمر پر داخت میشه.
حساب زیر مجموعه های شما دقیقا داخل پنل شما محاسبه شده و شما دسترسی کامل خواهید داشت.
پس هم اکنون برای ثبت نام اقدام کنید که یک دقیقه دیگه دیره.
شانس فقط یک بار به شما رو میکند.
www.jamecd.com/ads

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد