ستاره

‹‹هر شب ستاره‌ای به زمین می‌کشند و باز این آسمان غمزده، غرق ستاره‌هاست.››

ستاره

‹‹هر شب ستاره‌ای به زمین می‌کشند و باز این آسمان غمزده، غرق ستاره‌هاست.››

چقدر؟

چقدر به اینکه دو تا عاشق و دوستدارهای واقعی به هم نمیرسن اعتقاد دارید؟

پس اونایی که با هم زیر یه سقف زندگی میکنن عاشق واقعی نیستن که بهم رسیدن؟

یا اینکه فقط یکیشون دوستدار واقعی بوده ؟

میگن شیرینه دوست داشتن ومخصوصا عشق به نرسیدنه البته به اعتقاد دوست دخترهاودوست

پسرهای امروزی ....تایید این حرف برای کسی که یکی رو دست داشته باشه غیر قابل هضمه مگه

نه؟

امان از این دوست داشتن....

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مهرانی... چهارشنبه 14 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:34 ق.ظ http://??

چقدر....
چقدر نوشته هات.... به حرفای دل من و ستاره من...
و حتی اسم وبلاگت به اسم بلاگ ستاره من شبیهه....

اول از همه اینکه خوش اومدی به این وبلاگ
حالا که وب شما مشابه وب منه کاش که اسم وبلاگتون رو درج میکردی تا من هم سعادت زیارت وب شما رو داشته باشم...
تا زمانی که آدرس وبتون رو بدید منتظر میمونم....
سربلندوخرسند باشید

مهرانی... چهارشنبه 14 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:39 ق.ظ

و چقدر دلم می خواست خواهری مثل تو داشته باشم...

مطمئن باش مثل یه خواهر اگه کمکی از دستم بر بیادو بتونم دریغ نمیکنم...
و میتونی روی خواهرت حساب کنی وخواهر و برادر خوبی باشیم...
باز هم میگم منتظر اینکه آدرس وبتون رو بدید می مونم...
خرسند باشی

مهرانی... یکشنبه 18 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:55 ق.ظ http://mehranweblog.blogsky.com/

مرسی...
خوشحال میشم بهم سر بزنی...
ولی نظر دادن یادت نره...

خواهش میکنم.
حتما بهت سر میزنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد