ستاره

‹‹هر شب ستاره‌ای به زمین می‌کشند و باز این آسمان غمزده، غرق ستاره‌هاست.››

ستاره

‹‹هر شب ستاره‌ای به زمین می‌کشند و باز این آسمان غمزده، غرق ستاره‌هاست.››

دوباره سلام

سلام...

همیشه بهترین کلمه برای شروع هر حرفیه...

راستش خیلی وقته که برای این وبلاگ ودر واقع برای خودم چیزی ننوشتم...تصمیم دارم که قسمت لینک رو کامل کنم چون تابحال وبلاگ خاصی رو لینک نزدم ...درسته من تا به الان بیشتر وبلاگها رو دیدم وبا اینکه هیچ نظری ندم حتما بهشون سر میزنم...تو این وسط تعدادی رو دوست دارم امیدوارم که بتونم این کار رو انجامش بدم...

از ماه رمضون چه خبر؟

امیدوارم که این ماه یه ماه سرشار از برکت برای همه باشه حتی اونایی که روزه نیستن...

این ماه تنها ماهیه که درهای رحمت خدای متعال به روی همه بازه ...یادمون باشه که داریم چه حرفی رو به زبون میاریم ...و اینکه کلا چه کارهایی رو انجام میدیم...

این یه فرصته...همه میتونن ازش خوب استفاده کنن به شرطی که خودشون بخوان....

توی این شبها هم ما رو از دعای خیر خودتون بی نصیب نذارید....

راستش دلم یه سفر حسابی میخواد ....

اونم به حرم آقا علی ابن موسی الرضا(ع)....

یادش بخیر شبی که زیر بارون روبروی حرم آقا امام  رضا(ع) بودم ....اونم بعد از 8 سال...

فکر کنین چه حسی به آدم دست میده؟!

تا عمر دارم اون شب رو فراموش نمیکنم....

دلم واسه اون شب خیلی تنگه....

نظرات 1 + ارسال نظر
یه دوست... سه‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:07 ب.ظ http://ruzhaye-zendegim.blogsky.com/

خیلی ممنون که سر زدین... همیشه فکر می کردم فقط خودم تو این وضعیت زجر آورم،اما حالا می بینم یه هم درد دارم.
موفق باشین...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد